..................COME OUT COME OUT WHEREVER YOU ARE!...................

Heej! Idag har jag varit i skolan. Och efter skolan så följde rebecka med mig hem och vi myste i soffan med mellis och skräckfilm, Hide And Seek! Fy fan vilken creepy film!
Handlar om någon liten flicka vars mamma som mördar sig i badkaret
och sen så flyttar pappan och dottern till en stuga ute i skogen.
Där skaffar dottern en lossas kompis "Charlie".
Charlie mördar katten och pappans nya flickvän och lägger liken i badkaret! Ja något i den stilen.
Rebecka gick nyss eftersom hon skulle på dans. Och jag ska nog plugga lite tror jag. Så puss!

Kommentarer
Postat av: emma

*låtsas

heheh

2011-05-18 @ 18:09:02
URL: http://betweens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0