Prinsess fika

Hej hej! Skriver från min iPod nu så det blir bild löst inlägg. Idag har jag fotat alla grejer jag köpt i Thailand nästan iallafall för utom det som låg i tvätten. Ja sen har jag och Hanna också tagit en promenad ner till centrum och tog en fika på cafeet Prinsess. Det var jätte mysigt! Hör av mig snart igen med bilder från idag och mer blogging Puss

Bild Från i förrgår kväll!

Idag är det valborg! WOHO! Fan bara att man vaknar och har ont i halsen! Aja ska ändå ut och ha det kul ikväll.

Tillbaka!

Allt jag nyss skrev försvann! FAN! Skrev värsta långa bra inlägget!
Aja sammanfattat var det: Förlåt för jag inte bloggat! Ska snart lägga upp allt jag köpt i thailand. Och sen sa jag också vad jag gjort ikväll: Varit med Emma, Emma och Emilia en liten stund. Sen mötte vi lite killkompisar och gick en kort promenad med några av dem. Sen gick jag och Emma hem till Emma och åt lite godis!
Nu är jag DÖÖ TRÖTT SÅ GODNATT!
PUSS!
Jag just nu:

Outfit för kvällen:

Bangkok

Ja vi kom till bangkok här för någon dag sedan. Jag har shoppat en del. Lite jeans, en tröja, klänningar, smycken m.m. Vi bor på ett fint hotel nära staden. Tänkte skriva ett snabbt inlägg för att visa att jag har det toppen och så också för att visa några bilder av kläder jag köpt.
True Religion Jeans:
Diesel Jeans
Vanlig Vit blus:
Sen har jag köpt endel klänningar och t-shirts också men de fotade jag ej.

Brun bränd, Ny klänning och Marriott

Hejsan hejsan! Jag och pappa checka in här på Marriott igår och det är underbart! Frukosten var enorm det var buffè och de serverade från nutella mackor till sushi! MY DREAM HAVE COME TRUE! Polen är 4km och ja ni får lista ut det andra. Ska snart iväg och äta middag på strand restaurangen. Idag solade jag ett tag och sen så for jag och pappa in till stan och shoppade. Jag köpte två t-shirts och en blommig klänning! Älskar klänningen:
Puss
Bild på slutet av min nya klänning:
Iförrgår och förförgår så var Jag och Vilma och snorklade! Oerhört underbar upplevelse, massa söta fiskar i alla färger. Såg en mini haj en bläckfisk clownfisk regnbågsfisk m.m
Stranderna vi stannade på oh snorkla var jätte vackra.

Nyår!

Hejhej Dag 4 här i thailand och som du säkert vet så är det nyår här idag och på nyår så kanske inte det smartaste är att sitta på en moppe hela dagen "SOM JAG GJORDE"! Varför jo... för Thailänska traditionen föör nyår är att man ska kasta vatten på alla som går förbi/åker.
Sen fick man också ett antal färg stänk på sig och folk kom och gnuggade in vita färg krämer i ansiktet på en! "Skulle ge lycka".
Men det var jättekul ändå vi satt på mopeden och var 5 sekund kom någon och hällde en bunke vatten över en!
Haha sen åkte vi också till en nationaldjungen med en strand som var underbar med vit sand och turkost vatten. Efter ett dopp i det underbara turkosa nationalvattnet så satte vi på oss på mopederna igen och for mer norr ut i thailand och där... folk blev som galna när det fick se mig och vilma! De hade aldrig sätt någon västlänning förr verkade det som.
De ba: Oh hellO Girls Can I take your picture! Eller!
Hello Can i be in the camera with you! Eller varför inte bara komma fråm med blixten i ansiktet och säga "SMILE" Haaha men det var kul!
HAPPY NEW YEAR!

Hemma från shopping och moped tur

Nu är vi hemma från moped turen och det var jättekul! Vi stanna till i Khao Lak City och gick runt på affärer och söta Asiater Flörtade med oss ;) Haha Näh kanske inte men de var väldigt trevliga. Vi åt på en flott restaurang med god mat.
Har köpt en massa konstigt godis från ett "thai supermarke"t som vi sitter och mumsar på nu jag och Vilma ska se Easy A Nu sen gå och sussa. Imorgon blir det god frukost LÄÄÄNGTAR!

SOL OCH BAD dag 3

Idag har varit en sol och bad dag! Har bränt mig i solen AJ AJ AJ. Gör riktigt ont. Ska åka in till khao lak city nu med Moped! Woho! Lite små läskigt sådär tänk om mopeden ramlar!
Har också käkat en riktigt god hotel frukost med alla tropiska frukter du kan tänka dig. Och bacon, ägg, flingor, goda juicer i massa smaker och gott bröd.
Lunch har man också käkat. Super gott

Khao Lak!

Plan resan tog nästan en heldag Men nu denna måndag är vi framme!
Idag har jag hunnit med rätt så mycket klockan är nu... kl 4 på dagen och solen skiner vi anlände till hotellet kl 12! Vi har hunnit med mycket på dessa timmar!
Jag och vilma har badat i det turkosa havet gåt lång promenad på den krit vita stranden ätit en underbart god lunch. "själv tog man ris med kyckling karshuw nötter och grönsaker! Herrejesus va gott det var!
Direkt efter maten som vi åt på en restaurang vid havet så dycker jag och Vilma ner i de stora vågorna igen. "Lite ironiskt med det där (stora vågor) efter tsunamin som var i thailand men är vågorna ärligt talat enorma. Dock så har jag bränt mig på en manet. Svider lite men ingen större smärta.
Har duschat ur saltvattnet ur håret nu och ska ta och hitta på något skoj.

HÄR!

Okej då har man landat i thailand och checkat in på ett hotel! WOHO! Ska snart ner till stranden med vilma och sola. Men först måste man köra på solkräm! Gud va taggad jag är det är galet varmt så man knappt kan andas men men!
PUSS!

Thailand

Sitter och kollar på Project Runway! Och tänker bara på en sak! THAILAND! Jag vill dit nu! Åh vad jag längtar.

SPIIIIIIDAD

Jag är så galet spidad! Skulle kunna dra ut och springa nu! Och jag är jätte glad också, har absolut igen anledning med jag är det! Sjuk, glad, sprallig och helt hyper, Det går inte ihop!!!!!!!!!! Men men! Jag är inte så fräsch just nu efter som jag är lite sjuk och inte varit ute och rört på mig på 3 dagar. Men ni får en bild ändå.
Ligger under mitt täcke nu och surfar runt på internet.

FEELINGS!

Yes! JAG MÅR MYCKET BÄTTRE! WOHO! Är jätte pigg och mina smaklökar har börjat komma igång nu och locket för öronen är helt borta! Jag är på bättrings vägen!
Nu sitter jag och pluggar matte.
Puss
3 års gammal bild! Vi hade varit på en båt tur och stannat till för att grilla på en ö.
På ön var det fullt med super läskiga fåglar som attackerade mig och Vilma.
En bet faktiskt i Vilmas Mössa så hon var tvungen att hålla mössan i handen.
Pappa som stod och grilla fick några bilder under fågel attacken, och den här bilden blev bäst enligt mig!

BIRTHDAY SOON

Fyller år snart! WOHO!
Jag ler när jag tänker på det. Ska bara önska mig pengar efter som det blir thailand sen och där ska jag nog köpa allt jag önskar mig. Men en IPod är ju inte så farligt att få från sverige! Men jag önskar mig typ inget. Thailand resa är liksom som en present och där så ska jag ju få shoppa så "det är nog den bästa present man kan få" WOHO! SÅ TAGGAD!

FÖRKYLD!

Förlåt för den dåliga bloggningen. Men jag är sjuk! Så himla jobbigt liksom mindre än en vecka tills jag fyller år och bara 5 dagar kvar tills jag åker till Thailand!
Allt jag gjort om dagarna är bara att sitta hemma med flera lager kläder och äte ton av frukt, halstabletter och nyttig mat. Eller det är inte allt jag gör.
I söndags så tex. hade jag 5 och en halv timmes dans! Skit kul. Men eftersom jag började bli lite dålig då så tog jag det lugnt och var inte med på det som ansträngde.  Jag och Niki "vi går på samma dans" köpte med oss god mat och åt när vi hade paus.
Puss ska gå och dricka te nu!

Väntar

Hejhej. Just nu har jag stoppat i mig lite lunch. Har ont i halsen! FUCK LINN SMITTA MIG! "Älskar henne ändå"
Just nu sitter jag och väntar på att josefin och rebecka ska komma hit. De ska ju sova här ikväll, och vi ska ha skit mysigt. Hör av mig senare!
PuSS

N-i-g-h-t.

Idag  har varit en heldag med Emma. Vi snackade mest och på kvällen fota vi lite och träffa Björn en snabbis.
Ska lägga mig nu. Imorgon blir det sova över med ansiktsmask, nagellack, sushi och Vampire Dirares hela kvällen med Josefin och Rebecka. Så mysigt. Ska ta super många bilder.  Puss!