Svar på tal!

Jag just nu som håller på att svara på era frågor!

Har du kille?
Nej är singel ;)

Hur många besökare har du? Jag har lite olika går upp och ner igår hade jag 34 besökare och det är ju inte särskilt många men det går upp och ner. Och det är iallafall några.

Har du mest besökare av dina kompisar.. Om inte det är du vem är det då? Jag har Mest besökare av mina Kompisar

Har du några syskon? Ja Jag har en stora syster Som heter Hanna och Fyller 19 iår.

När började du blogga? Över ett år!


tips hur man lär känna nya? Haha, hum... Jag vet inte typ vara dig själv hela tiden och gör ett bra första intryck .

3 saker du inte kan leva utan?? Min Familj, Mina Vänner och Pengar!

favoritgodis?<333 Choklad!


Vad får du i veckopeng/månadspeng? 500 kr i månaden

Villken är din favoritaffär (med kläder i alltså)? Oj finns så många... Men kanske... Zara de har snygga färger och kläder, sen top shop också!

3 saker du skulle ta med dig till en öde ö?' Kompisar, Musik och Mat! Och en kamera också! Det blev 4!

1.Hur kom det sig att du började blogga? Mina vänner gjorde det och det verkade kul. Så jag tänkte varför inte!

2. Har du något djur? En Kisse!

3. När fyller du år? 9 April

4. Har du några syskon? StoraSyrra!

Största idolen? JAG VET INTE!

I vilket land i hela världen skulle du vilja bo i? Usa Såklart!

Nån favorit tidning? Ja du...Läser typ inte tidningar läser bara bloggar men om jag måste så... Frida kan vara rätt bra med roliga tips och så.

Vad gör du på fritiden? Kompisar, pluggar Och dansar!

Vilket plagg i din garderob gillar du mest? Älskar min röda mjukis dress för att den är så mysig, men sen har jag andra snygga tröjor och så som liksom är snyggare tex min vita tröja från monki.

1. Vilket är ditt första minne?
Första minne är när jag skulle mata min syrra med frysta köttbuller inne på vardagsrums golvet för att jag skulle få bli dragen av henne på en matta... :S

2. Vilken av dina kompisar kan du skratta som mest med (behöver inte vara din bästa kompis.)
Det måste nog vara... Mika.. Hahah herregud....Eller Emma H .... Eller ah svårt val..

3. Vilket land förutom Sverige skulle du vilja bo i?
Usa! :D Eller thailand är också najs ju!

Vilka är dina närmsta kompisar?
Emma Linn Emma Niki Mika... Andrea, Lisa-Mari, Vilma. Det är nog de absolut närmaste..

gillar du nån (alltså kille)??
Nej inte för tillfället... :/

Lökar du mycket??
Nej LINN! Jag lökar inte mycket!

vilka bloggar läser du?
Samthamans, Dollybolnds, Kissies och Kenzas som storbloggare jag läser.
Sen alla mina vänner bloggar också såklart.

favoritfärg?
Vit, beige och brun!

om du fick välja vilket land som helst helst vart skulle du åka?
Thailand! Wiho och dit ska jag snart!

vilken kamera andvänder du?
Canon 550 D och En olympius e-450

Ngt särskilt objektiv?
canon- objektiv 0.45m/1.5 ft 50 mm
Olympius- standar

Går du på nån "aktivitet" ?
Japp Dans 3 gånger i veckan.

Något du ångrar ?
Nästan Alla bråk med Kompisar!
Alla missförstånd jag gjort mot vänner
och alla pinsamma saker man sagt!

Dina bästakompisar?
Emma,Emma,Linn, Andrea, Vilma, Niki, Mika och Lisa-Mari

Om du skulle få flytta nåns
tans, vart skulle du bilja flytta då?
New York!

1 om du fick byta liv med någon, vem skulle det vara?
Kenza Kanske Hon har verkligen det perfekta livet!

2 och du fick önska dig 3 saker vilka skulle det vara?
1. Massa Pengar
2. Ett famtida bra liv!
3.1000 önskningar till.

3 Vilken kille tycker du är snyggast i kändisvärden?
Ian somerhalder


Vilken kamera använder du?
Canon och olympius


2. Favorit djur?
Katt

3. Favorit outfit?
Snygga shorts,bruna ben, en stickad benvit tröja massa ringar och smycken, Vita converse kanske ett hippie band och snygg sotig sminkning.

1: Team Damon eller Stefan ??
STEFAN FÖR FAN!

2: Tkr du Elena passar bra tsm med Stefan eller Damon?
Stefan Stefan only STEFAN!
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du har mest besökare av dina kompisar. då måste väll dem ha statisktik runt 20..

2011-03-10 @ 18:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0