Morgonen

Godmorgon På Er! Idag vaknade jag först halv 7 somnade om! Sen vaknade jag igen kl 8 av att jag behövde gå på toa, så det gjorde jag. Sen somnade jag om och sov tilll 10 och nu ligger jag och drar mig i sängen. Brukar vanligt vis inte vilja somna om för då känns det som om hela morgonen försvinner. Men idag sov jag ut.
Ska vara med Lisa-Mari idag Ska bli jättemysigt och sen ska jag Mamma och Hanna åka in till stan och kolla lite på kläder :) Mys!
Nu har jag skit  ont i min rygg så måste sluta skriva.
Puss

Kommentarer
Postat av: M A L I N

sjukt fin blogg!

2011-06-03 @ 11:36:44
URL: http://malinnfoto.blogg.se/
Postat av: hanna

sluta ta mina bilder utan att credda!

2011-06-09 @ 21:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0