Dans Utan lärare och Tröja från Zara

Idag I stan så köpte jag en söt vit blus från Zara. Den passar till Jeans, Shorts, kjol, Jättefin!
Så här ser den ut på och inte på.
,
Sen så efter stan stressade jag och Linn hem till var och en eftersom att jag var tvungen att kuta hem från busshållplatsen och byta kläder och sen springa ner till hållplatsen igen för att hinna med bussen till dansen.
Vi hade ingen lärare idag på dansen och jag och två elever till vara bara där, men vi tog nyckeln i Lobbyn och körde igenom danserna några fåtal gånger ändå annars satt vi mest och snacka.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

Snygg!

2011-06-03 @ 09:18:00
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0