Wiie jag är glad!

Hejhej. Nu har jag precis hoppat ur från duschen, har tagit ett varmbad med body shops ros badolja och deras tvål som luktar typ någon blomma.
Det behövdes verkligen efter denna nervösa dansande dagen.
Nu känner jag mig helt lugn. Men också väldigt glad.
Imorgon ska jag vara med Lisa-Mari och jag bryr mig inte vad hon har för planer men jag har bestämt att vi ska PLUGGA som attan.
Har Matte prov snart och jag ligger efter 2 kapitel typ!
Nej nu vill jag inte tänka på det. Imorgon tar jag igen allt och bara tar igen allt!
Värdens sötaste bild på Lisa-mari. Tog den i somras, gud vad jag vill ha sommaren!!
Måste bara säga!
Kan man ha baby stjärt hy eller vad! Har inte redigerat bilden ALLS! Lisa-mari har den slätaste hyn!

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

HAHAHHAHA hedda vad ful bild på mig!

Loveu

2011-01-31 @ 13:12:31
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0