Mina svar!

Favvo färg?
Vit, Beige, brun, svart. Tror jag nog på kläder är snyggast.
Men som färg i färg så är det alla ängla färger som jag kallar det "Baby Ljusa"
Änglarosa, ängla blå, änglagul!

Vad vill du arbeta som när du blir stor?
Något som jag får bra betalt på. Men också något jag älskar att göra!
Designer Tror jag.

Vem är din största idol?
Hum... Gud va svårt.
Har många personer jag verkligen älskar.
Men jag tycker bandet The fray är sjukt bra!
Tre saker du skulle ta med dig till en öde ö?
*En kompis "såklart"
*En bikin så att jag kan få en snygg bränna där ute på ön.
*Och en kamera så jag kan sedan ladda upp alla snygga bilder som jag tog ;)
Haha sen så fanns det massa vatten och mat på ön så det var lugnt med allt sånt.

Den bästa platsen på jorden?
Vart som helst bara det jag älskar är med på platsen!
Men om de jag älskade var i Thailand eller new york skulle ju inte det sitta helt fel ;)

Din drömkille? ;)
* Han ska vara lång, brun och stora händer, höga tydliga kindben  och mycket muskler.
*Snäll, omtänksam, han skulle gilla att äta frukost ute och alltid lägga en filt över mig om jag somnade i hans knä i soffan.
* Han skulle vara artig, charmig och kunna sjunga & spela gitarr.

Nått land du skulle vilja flytta till
New york!
En lägenhet på manhattan. OOOH!

Favorit affär!
H&m & Zara har väldigt mycket bra när man väl behöver något.
Men Abercrombie & odd molly slår nästan allt! Det är så sött/snyggt!
Varifrån får du din inspiration till kläder. Du klär dig galet snyggt!

Bästa vänner?
Jag har flera!!!!
Emma Linn Emma Mika Niki Emma Vilma m.m
Men om jag bara skulle säga en som verkligen verkligen är bästisen "Andrea lindelöw"
Vi har varit bästisar i alla år jag kan komma ihåg och vi är fortfarande

Vad gör du på fritiden?
Jag dansar en stor del av min fritid!
Men gör jag inte det är jag med mina kompisar, Ritar, sjunger och lever livet ;)


Vill du göra något nån dag?
Såklart jag vill!

Varför/när började du blogga?
Jag började för att jag ville testa
Och nu har jag haften över ett år!

Vad är ditt besöksrekord?
Utan att ha gjort något typ kommenterat kissies blogg eller blivit länkad är det nog 171 .

Favorit blogg/ vilka bloggar läser du?
Jag läser alla kompisars bloggar

Andreas
Emmas
Linns
Mikas
Nikis
Lisa-Maris
Rebeckas
Josefins
Fridas
Daphnas
Palomas
Lucindas
ELsas
Ja och alla andra.

Men sen också Dollyblonds och Kenzas någon enstaka gång.

svart eller vitt?
Gud jag vet inte!
Svart Sexigt/snyggt
Vitt super sött! "på typ blusar och så"
Men svart då ;)

Katt eller hund?
Har Katt så KATT

Favorit film?
Då måste jag nog säga.... att jag inte vet men jag ÄÄÄÄÄÄLSKAR vampire diaries! Det är galet Fast det är ju en tv serie så jag vet inte!

Favorit bok?
HARRY POTTER och dödsrelikerna! Haha

sommar eller vinter?
SOMMAR!

jeans eller mjukisbyxor?
Snygga tighta Jeans som man får snygg rumpa i, inget kan slå det så Jeans.

vad är din favortirätt?
Haha bra fråga :D
Ja mycket är gott men SUSHI ÄR GODAST! Rullarna och Laxen!

vet du någon bra affär som du brukar handla i?<3
Jag tycker Zara är väldigt bra men också h&M. Där handlar jag mycket :D

Älsklings pålägg?
Haha nej vilken knasig fråga, men salami är mycket gott!





Kommentarer
Postat av: Khangkheng´s ♥

vad gör du ikväll?:)

2011-02-02 @ 21:37:38
URL: http://khangkhengs.blogg.se/
Postat av: Isabella

Haha hedda, du skrev inte att du brukar läsa min blogg... ;) <3

2011-02-03 @ 18:34:07
URL: http://itisissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0