Romme!

Fan vilken härlig dag! Strålande sol, lagom kyla, branta backar och Cp ankarliftar!
Allt med denna dag var toppen!
Det var till och med super kul när jag och emma skulle ta tag i ankarliften själva och allt blev knas! Hahah den sattes liksom inte på våra rumpor utan vreds om och vi fick inget grep om den. Hahah gud så vi skratta!  Sen så for liften iväg och vi stog där mitt i vägen för alla.
Aja Jag ramlade inte en ända gång i backen!
Hahah men en gång fastnade jag när jag emma sara linn och jojo åkte in i skogen där det inte fanns något spår!
Haha for in i ett träd och fastnade med skidan, Hahahah oj herre jesus!
Men jag har iallafall blivit så många gånger bättre på skidor!
Woho!
Gammal bild på mig och vilma i Björnriket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0