Överrasknings fest & Full rulle!

Sorry för dålig uppdatering men denna dag har bara rullat på!
Läs allt överrasknings festen blev så lyckad!
Det började med att jag duschade. Sen gick jag hem till Lisa-Mari i det fina soliga 10+ graders vädret. Så var jag med henne fram till typ 5 efter det mötte jag Emma, Lilli, Elin, Elvira, Linn, Cilla, Alice, Linnea, Mika, Molly... Hoppas jag inte glömt någon!
Och vi köte mat och godis för strax under 1000 spänn sen gick vi hem till Linn laga middag efterrätt hälde upp chips i skålar och läsk i glas. Sen kommer Emma J och BAM! Vi hoppar fram och bara GRATTIS!
Emma J hamnade i chock tillstånd!
Hon fyller år på måndag men är inte hemma då, så vi ordnade en överrasknings fest för henne idag istället.
Fan va kul Vi hade sen kom jordan och Fredrik också någon gång vid 10 halv 11 tiden.
Men nu är jag hemma och blääh att kvällen är över.
+ vi la i hop 200 spänn alla och köpte en one piece till henne!
Aja puss ska sova nu!
Night pictures!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0