Heldag

Förlåt för dålig uppdatering idag! Men har haft fullt upp.
Först skola... Hela dagen lång!
Första gången det verkligen var god mat i skolan på typ 5 månader och då såklart... ÄR JAG INTE ALLS HUNGRIG!
Man bah yes!
AJa efter skolan var jag med Lisa-Mari. Det var verkligen mysigt var hos hennes mormor och åt mellis och snacka "SUPER MYCKET"
Sen på kvällen nu har jag varit med Celine.
Vi träffa först några kompisar till Celine och sen hängde vi hos mig hela kvällen.
Imorgon Och över morgon far jag och är på spa! SPA WEEKEND! Med Vilma, isaak med mera...! LÄNGTAR IHÄL MIG.
Ska gå och packa nu till imorgon. Puss!

Kommentarer
Postat av: Josefin

shiiit vad häärligt med spaa!!<33

2011-02-05 @ 08:48:47
URL: http://jojojosefin.blogg.se/
Postat av: Lisa-Mari

Det var jättemysigt igår Hedda, älkskar dig mest av allt! Puss

2011-02-05 @ 12:05:59
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0