6 rätters middag!

När vi var på spat var vi också på en Gorme middag, 6 rätters.
Först börd med olika slags typ ört smör. Låter lite konstig men var jätte gott.
"Tog tyvärr ingen bild"
Sen en mini förrätt eller vad man ska kalla det lite Lax moss med Anis krydda.
Sen förrätten. Skagen toast med löjrom
Detta var Vilmas förrätt, såg också väldigt gott ut.
Varmrätt
Oxfile med bakonsås, brässerad potatis m.m
Sen det bästa Efterrätt buffè Det fanns säkert hundra olika små efterrätter och man ville bara smaka alla!
Tiramisu, Egen sorbe, fruktsallad, kakor, fudge, choklad, banana split, Vanilj mousse, Choklad mousse och en massa mer!
Sen såklart efter det... OST BRICKA! Med kex, ost, körbär och marmelader.
Har ingen bild på detta häller och varför jag inte tog en bild var för att när jag åt av osten var jag så mätt att jag inte orka röra mig!
JAG TRODDE JAG SKULLE SPRICKA SEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0