Utgång-Norrbotten Ingång-Stockholm

Sitter på Luleås Fylgplats nu och väntar på att man får kliva på planet! Ursh det känns som om direkt jag kommer komma hem så är de bara några dagar kvar tills skolan börjar! Men det är typ 3 veckor men ändå känns så lite. Tiden kommer gå så väll fort när man bo satt sig hemma!!
Det har varit grymt kul här uppe. Tack alla som underhållt mig under tiden jag varit här uppe!
You people made my summer ;)
Nu kommer lite Ego Bilder från tiden uppe i Norr!

En vanlig sommar eftermiddag med Andrea på hamnen!

Hopp in i Kanoten Efter morgon dopp med Andrea

Srang ut med kläder och gummistövlar på mitt i natten och sjöng i regnet! Haha Andrea Filmade!


Bad hos farmor och Farfar!

Vilma fotar mig på bryggan innan jag trillar i!

Kaaaaaanooooot med Vilma!

Blåsig kväll Med Rebecka och Ronja!

Cafè Stopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0