Söder Cafè Med Vilma

Hej på er!
Idag blev det lite galet när jag skulle träffa vilma jag blev 10 min sen och så hitta jag inte vilma!
Min mobil fungerade inte, så det var bara att vänta tills vilma dök upp!
Stod utan för slussen över en timme...tills jag tog mod till mig och gick fram till några killar och fråga om jag fick låna deras mobil och ringa ifrån den!
Hahah ursh va pinsamt det var, men jag fick iallafall tag på vilma!
Så efter att tackat killarna för lånet av mobilen.. Går jag och Vilma till Waynes och fikar!
Hur mys som helst prata om allt möjligt!
Kom hem för en timme sen och nu har jag ätit och är redo för att dra ut och träffa folk ha det bra!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0