Chillar med B&J!

HEJ!
Hejsan på er! Hur har eran fredags kväll varit? Mysig antar jag, som vanligt hoppas jag!
Min var så skön! Först satt jag hemma och trodde kvällen skulle se ut så..Hade till och med laddat upp den med
en Ben&Jerry's (eller min syster faktiskt) menmen.
Sen ringer jordan och frågar om jag och Andrea vill hitta på något ikväll med Han, Paloma, Sofia och Felix.
Så sen när vi ska dra dit möter vi upp Fabian, Hugo, Björn och Tim. Så de drar med till jordan och där sitter vi och alla och lökar inne i ett litet rum..Det hela blir bara bättre när också Niklas, Oskar och Robert kommer!
Då blev det lite för trångt att samlas i ett rum så vi drar iväg till vallen.
Där är vattenspridarna på fotbollsplanen påslagna.
Vilket leder till - springa genom vattnet med kläderna på! WEHOW!
Sen cyklar jag hem "blöt" och nu har jag hoppat i pyjamasen och tagit fram B&J!
Kvällen kan inte bli bättre med lite Veronica Maggio också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0