Khao Lak!

Plan resan tog nästan en heldag Men nu denna måndag är vi framme!
Idag har jag hunnit med rätt så mycket klockan är nu... kl 4 på dagen och solen skiner vi anlände till hotellet kl 12! Vi har hunnit med mycket på dessa timmar! 
Jag och vilma har badat i det turkosa havet gåt lång promenad på den krit vita stranden ätit en underbart god lunch. "själv tog man ris med kyckling karshuw nötter och grönsaker! Herrejesus va gott det var! 
Direkt efter maten som vi åt på en restaurang vid havet så dycker jag och Vilma ner i de stora vågorna igen. "Lite ironiskt med det där (stora vågor) efter tsunamin som var i thailand men är vågorna ärligt talat enorma. Dock så har jag bränt mig på en manet. Svider lite men ingen större smärta.
Har duschat ur saltvattnet ur håret nu och ska ta och hitta på något skoj.
Puss

Kommentarer
Postat av: voldemort

Åh, gud vilken härlig bild! Jag blir såååååååå avundsjuk!!!!!!!!!!

2011-04-11 @ 19:18:19
Postat av: voldemort

Jag vill också!!!!!! ;)

2011-04-11 @ 19:19:55
Postat av: Josefin

ååååh gud vad härligt!! är jätteavundsjuk! Loveu<33

2011-04-11 @ 20:20:55
URL: http://jojojosefin.blogg.se/
Postat av: Lisa-Mari

Nej vad gärlig bild hedda! Vill ockås till thailand haha! Älskar dig och skanar dig massor<3

2011-04-12 @ 21:02:30
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0