FEELINGS!

Yes! JAG MÅR MYCKET BÄTTRE! WOHO! Är jätte pigg och mina smaklökar har börjat komma igång nu och locket för öronen är helt borta! Jag är på bättrings vägen!
Nu sitter jag och pluggar matte.
Puss
3 års gammal bild! Vi hade varit på en båt tur och stannat till för att grilla på en ö.
På ön var det fullt med super läskiga fåglar som attackerade mig och Vilma.
En bet faktiskt i Vilmas Mössa så hon var tvungen att hålla mössan i handen.
Pappa som stod och grilla fick några bilder under fågel attacken, och den här bilden blev bäst enligt mig!

Kommentarer
Postat av: Emma j

när jag var sjuk hade jag feber, hosta, ont i halsen, lock för öronen, snuvig! hade du också det?? :D juste hur gör vi på fredag?? Vi snackar med ty några killar!! :D pussssssssss

2011-04-05 @ 19:51:26
Postat av: Lisa-Mari

SÅÅ SÖÖÖT BILD HEDDA

2011-04-06 @ 21:13:00
URL: http://lisaamari.blogg.se/
Postat av: Vilma

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! DAMP.

2011-04-07 @ 15:25:37
URL: http://vimms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0