En extra Lördag! ;)

God morgon idag är det söndag! I vanliga fall brukar jag hata söndagar "för att det är skola dagen efter och man måste gå och lägga sig hyfsat tidigt för vi börjar 5 över 8 på måndagen" Men om jag inte har sagt det så har vi studiedag på måndag och då är den här söndagen som en lördag vilket jag älskar "Älskar lördagar".
Igår var jag med Emma Linn Filip Andreas Didrik Pontus Gustaf tror inte jag har glömt någon, vi satt och kolla på beck gick ut på en "promenix" en sväng.
Jättekul.
Bilder tagna av Filip Kl 10:20 medans vi sitter och kollar på Beck:

Idag blir det iallafall stan med Andrea och kanske bio ikväll :D Super mysigt. Trevlig söndag!
Bild från i somras! Saknar verkligen sommaren 2010! Det var så kul och mysigt när Andrea var där uppe! Den här bilden togs kl 01:23 precis när jag och Andrea tagit ett kvälls dopp:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0