Utkast: Sept. 10, 2010

Hejsan
Klockan är 06:40 nu jag har sovmorgon till 09:40 så jag kan verkligen ta det lugnt nu. Efter som jag har så god tid på mig att göra mig i ordning tänkte jag varför inte göra ett inlägg på bloggen så här kommer det ett: Jag ska ladda upp lite bilder från igår i tisdags, måndags och sådär.
Gårdagens outfit:
En klänning som är köpt i London på affären Primark. Blommig ,öppen i ryggen och väldigt skön.
Klänning: Primark (London)
Strumpbyxor: Lindex
Jag och Emma på promenix i tisdags:
Jag och Filippa från i måndagskväll:
Emma och mika för några dagar sen:
Så där nu finns det lite bilder om vad som hänt i veckan.
Idag är det fredag. Efter en rätt kort dag i skolan ska jag Lovisa, Alexandra och sara hitta på något skoj.
Aja nu kurrar det lite i magen kanske dags för frukost!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: rebecca

fin klänning :)

2010-09-24 @ 20:29:21
URL: http://rebeccies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0