TOY STORY

Tjenare!
Igår bröt jag mitt godislöfte, men det är svårt på helgerna jag har inte ätit godis på typ över 1 vecka då får man unna sig lite. Men jag ska ändå fortsätta ha godislöfte, det är alltid kul att utmana sig själv.
Mer än att bryta mitt godislöfte igår så skolfotades jag. Det enskilda fotot blev faktiskt inte så farligt jag är ganska nöjd, vad jag såg iallafall. Sen så var jag också med Emma,Linn MIka Niki Vendela och Alexandra, vi gjorde inget särskilt, hämta ut biljetterna till toy story vi ska se idag! Älskar Toy Story! Jag har redan sett trean när jag var i new york men jag ser den så gärna igen. Grät igenom hela slutet.
Igår kväll så kom Niki Linn och Emma till mig och vi såg toy story 1.
Alla vi ska se tvåan senare idag innan bion också, så att man liksom är redo inför 3:an.
Men nu ska jag gå och baka en hallonpaj, tror jag. Och sen ringa Emma och fråga om hon och alla andra vill komma och se toy story 2 :)
Puss!
Bilder från igår:
Jag Emma och Mika
Rebecka och Alexander i klassrummet precis innan vi skulle redovisa vårt "Projekt"

Jag fotat i en bilruta med " läppförstoring ;)"

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

HEDDA JAG ÄLSKAR DIG!

2010-09-04 @ 10:18:22
URL: http://lisaamari.blogg.se/
Postat av: Rebecka!

hahah fan vad ful jag är! <333

2010-09-04 @ 12:51:16
URL: http://beckisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0