Ont som *** i halsen!

Det här inlägget var ett utkast från i onsdags glömde publicera!
Hejsan hejsan. Idag har jag as ont i halsen! Aj aj aj, inte skönt. Efter en lång lång dag i skolan var jag Linn vi plugga järnet en timma sen åt jag middag där och efter det kolla vi på film "lite speciell med rätt rolig" den handlade om någons fru som dog och sen när hennes man börja dejta igen blev hon förbannad "spöket" och börja hindra det på alla möjliga spök sätt. Nu ska jag Mamma, hanna och hugo traska ner till bion och se I rymden finns inga kännslor!
Ha det bra så länge. Puss
Det här inlägget var ett utkast från i onsdags glömde publicera!

Kommentarer
Postat av: julia

Heddi i miss u! Vill du ses någon dag nästa vecka? Puss <3

2010-09-18 @ 10:50:17
URL: http://juliahjarthner.blogg.se/
Postat av: Lisa-Mari

GUD VAD SÖT BILD HEDDA!

2010-09-18 @ 16:21:01
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0