Men ojsan hojsan idag är det ju onsdag!

Det är onsdag, har inte varit super väder idag har gått lite till och fån först sol sen regn sen mulet och sen sol igen.
Aja tråkigt att prata väder!
Har ätit middag för ett tag sen. Jag åt lasange det var jättegott.
Just nu kollar jag på fångarna på fortet och senare ikväll ska jag duscha.
Jaa trevligt trevligt.
Tidigare idag var jag med Linn Emma Alexandra Lovisa och Sara, vi hade det jättekul ihop körde vinken hemma hos Emma" Mogna tjejer som vi är".
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

Hahah verkar som en jättemysig dag, gott med lasange! HAHAH ÄLSKAR ''mogna tjejer som vi är'' hAHAH HEDDAA, alltid har du varit lika söt och rolig, du är bääääääääääst!! PUSS<3

2010-09-01 @ 20:32:56
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0