Marshmallows, Andrea + Söndag

Idag har jag ju som sagt varit med Andrea i stan. Det var skit kul. Sen åkte vi hem till mig och åt middag och satt och snacka uppe på mitt rum. Kl halv åtta åkte jag till min dans och andrea följde med, när jag dansat färdigt och vi skulle gå hem så skulle vi försöka hitta en "Genväg" Genom garaget nere i källaren... Men det gick inte så lyckat :S Vi blev inlåsta i garaget och hitta ingen ut gång! Satt där inne i 20 min och banka och ryckte i den dörren vi kom in genom, men till sist kom vi ut - för min danslärare gick förbi precis när jag sto och banka på dörren så hon låste upp Peppar peppar, annars skulle vi nog kunna suttit där nu. Sen gick vi hem till mig i mörkret "riktigt mysigt" och hemma hos mig grilla vi marshmallows över ett stearin ljus och åt choklad. Man får ju unna sig på en sådan här söndag.
Sen åkte andra hem för en stund sedan och nu har jag precis sett klart en film på 3:an riktigt mysig Söndag.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0