Måndag igen

Hej, måndag igen. Trist " men inte så farligt ;)  Vi slutar tolv idag så inte värsta döds dagen men imorgon blir det 3 och inte tala om i övermorgon Tio över fyra! 8 timmar i skolan! Herregud!
Aja idag gick jag först hem efter vår första riktiga skoldag och laga lunch. Sen såg jag på tv fram till 3 och sen for jag hem till linn och vi såg på en film och bara tog det lugnt.
Ikväll ska jag vara ensam hemma från 7 till 9 för mamma ska bort till en kompis och pappa jobbar kväll och Hanna är hos pojkvän. Vilket betyder FF super najs. Jag ska faktiskt vara med filippa en stund efter maten typ fram till 9 hon kan ju komma hit så kan vi nog ha det hur kul som helst. Ha musik på högsta volym  Bränna upp hela huset och allt sånt där föräldrar säger man inte får ha eller göra ;)
Jaja nu får ni själva ha en hur kul kväll som helst. PUSS!
Dagens outfit och dagens middag:
Outfit
Jeans: Gina
Skjorta: gina
Halsduk: Hemifrån
Linne: H&m
Middag

Kommentarer
Postat av: julia

Åh gud vad snygg outfit Hedda sötnos! Det var länge sen, känn dig saknad! :)

2010-09-06 @ 21:05:37
URL: http://juliahjarthner.blogg.se/
Postat av: Lisa-Mari

jätte fin outfit heddi, och jätte fin bild på dig, den högst upp och på din middag, haha! Har du ny kamera? Den var i alla fall jättefin<3 älskar dig bästis!

2010-09-06 @ 22:53:12
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0