JAG HAR FÖRSTÖRT MITT HÅR!

Hej! Haft ett bra dag? Inte jag precis.
Haft en bad hair day? DET HAR JAG!
Min frisör förstörde mitt hår, totalt. Jag vill bara skrika! Hon klippte det så fult att jag inte vet vad, så kort att jag dör och klippte bort allt mitt sommar blekta hår.
Hur ledsen är inte jag. Och det går inte och förklara men mitt hår kommer aldrig någonsin bli det samma för hon klippte inte bara topparna hon klippte upp det också på något cp vis så att om det växer växer det helt fel och helt fult.  BAD HAIR DAY HELA MITT LIV! FY FAN VA KUL!
Jag är så ledsen. :(
Före:
Efter:
Före:'
Efter:
Före:
Efter:
Detta är verkligen en av dom värsta sakerna som hänt i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Josefin

nejmen Hedda det blev ju jättefint!! =D <33

2010-09-25 @ 19:37:37
URL: http://jojojosefin.blogg.se/
Postat av: Ellie<33

Men gud Hedda!

De ser ju skit snyggt ut för ***! :) <3

2010-09-26 @ 09:48:54
Postat av: Josefin

SV: jaa det ska jag ska du också det?? <333

2010-09-26 @ 10:06:48
URL: http://jojojosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0