Gott och blandat.

Tjenare! Lördag morgon och jag har precis badat. Så hela mitt hår luktar persika och mina fingrar är russin.
Super bra start på dagen. Det är bara en sak som är dålig, jag börjar bli sjuk! Jag är helt täppt i näsan lite huvudvärk, trött och hes - vilket får mig att låta som en nerdrogad åsna som inte kan säga "S" eller "D". Ja jag kan tyvärr inte säga dom bokstäverna när jag är täppt i näsan det blir bara - äush eller ud.
Aja för utom förkylning har det varit en rät bra vecka. I onsdags som jag sa inlägget innan var jag på I rymden finns inga känslor, Asså den var så sjukt bra! SÅ JÄKLA BRA. Jag ska verkligen se om den. 
Här är trailern:
Skit bra, as rolig och också lite hemsk och sorglig.
Sen i går var jag hela dagen med Emma Linn Mika och Niki. Vi hade det jättekul och roligt.
Idag ska jag vara med alla dom igen plus Gustaf,Eric och kanske Knut.
Puss ha det bra!

Kommentarer
Postat av: julia

HAHAHA nerdrågad åsna!



Haha det förklarar allt =) På måndag kan jag inte, men vad säger du om onsdag?? <3

2010-09-18 @ 13:11:34
URL: http://juliahjarthner.blogg.se/
Postat av: Lisa-Mari

Stackars headson, jag har också bliovit sjuk!!

Krya på dig Puss<3

2010-09-18 @ 16:23:38
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0