Fredagkväll!

Hej om exakt 3 min är det en ny dag! Lördag--!
Men det är fortfarande freda så jag ska berätta om idag och inte om dagen som börjar om 3 min.
Idag har jag först haft staffet tävling typ alla Stockholms skolor! Det var inte så najs men efter det slutade vi och då var jag med Emma, Linn, Mika, Niki och Ellie vi var hos ellie sen följde jag med Emma till stan där hon klippte sej karlaplan, hon blev jättefin-bara topparna med ändå!
Sen åt jag middag hemma.
Och nu kom jag just hem från Emma Johnsson, Hon jag Emma H Knut EMil MIka Niki Linn och Eric myste vår fredagkväll ihop!
Från fredagkvällen 2 veckor tillbaka:


Från idag:


Man undrar hur nästa bild ser ut.
Aja puss ska gå och knyta mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0