Tre dagar i en smäll!

Ilördags glömde jag berätta att Vilma sovde här! Jätte mysigt parat med några killar kompisar i telefon som först busringde ett antal gånger men sen avslöjade sej.
Sen så satt vi och prata om ett och annat- och såg film. Mys pys! Dagen där efter gick vi morgon sväng och fotade lite.
Hon åkte hem rätt tidigt för det var tårtkalas för mig den dagen. Efter tårta och presenter i unge fär 2 timmar åkte jag Niki Mika och Emma hem till mig och plugga lite.
Idag har jag och mamma varit i stan och kollat runt lite köpte en ny kofta från Challa Malla som jag precis bytt om
till. Jätte mysig och rätt fin "tycker jag ".
Nu ska jag gå och fylla magen med Spagetti och köttfärssås! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

SHIT VILKEN FIN KOFTA HEDDA, VILL HAA! :D

Älskar dig min bästiis<33

2010-10-11 @ 19:33:33
URL: http://lisaamari.blogg.se/
Postat av: Andrea

Gud vilken bedårande kofta på världens underbaraste <3 Jag saknar dig så himla mycket, vi ses nästa vecka har jag bestämt!!!

2010-10-12 @ 21:42:32
URL: http://andrealindelow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0