Min statistik har gått upp igen!

Jippi Min statestik har gått upp igen! Ni alla är så söta, som går in på min blogg.
Idag är det fredag, en dag kvar i skolan ett endaste prov kvar och sen ledighet en hel vecka! Gud så skönt det ska bli. Efter som det snart börjar dra ihop sig till halloween ska alla 7:or i vår skola klä ut oss till någoting Läskigt, knasigt, Roligt Vad som helst alltså.
Själv ska jag vara häxa ;)
Igår kom jag hem rätt sent från skolan satt och prata med Andrea och Ellinor typ en timme efter vi slutat.
Men när jag väl var hemma ringde telefonen och jag hade ett lååångt samtal med Andrea L vi bestämde att vi ska göra något på fredag (idag) ska bli super skoj! Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0