Middag

Nu har jag precis ätit middag blev inget plugg tidigare idag. Asså hur dålig är jag! Jaa dålig.
Mmh men men det var gott med middag eller det smaka faktiskt inget eftersom mina smaklökar typ är helt borta... Blr såå när jag är sjuk. INTE KUL! Inga smaker inget, skulle inte kunna skilja på brunsås eller chokladsås.
Och då ska vi ju såklart äta jätte god middag ikväll (Kött"som var helt perfekt stekt"klyftpotatis och rotfrukter, sallad, viklöks bröd, någon sås jag inte kände smaken av m.m)
Jobbigt jobbit jobbit...
Igår vill jag bara påpeka att jag såg en så sjukt stört bra film. Alltså detta kommer låta lite gubbigt men jag gillar beatels faktiskt rätt mycket :S Tror mest jag gör det för att pappa är beatels nörd och spelat massa sådana låtar 24/7 hela mitt liv och har tagit mig på paul maccartny konserer m.m. Men igår såg jag en så stört bra film om John Lennons (en känt beatlare) barndom. Det var så kul att se den och den var gjord så bra!
Men jag rekomenderar den nog inte om man inte t ex vet vem John lennon är eller om man inte är intresserad av beatels. Men som sagt är du det eller känner någon som är det rekomenderar jag det riktigt mycket!
Här kommer två trailers och två klipp från filmen om du är intresserad:
Trailers
Två klipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0