SVIMMADE!


Vet att jag skrivit långt men läs hela!
Vilken förjävlig helg. Jag har varit sjuk 2 månader nu "förkyld" sen så blev jag frisk några dagar typ en halv vecka, men sen på fredag kväll var jag ute med lite kompisar och gick i det kalla vinter vädret. Och när jag vaknar nästa morgon så värker de överallt på hela kroppen halsen huvudet, nacken allt! Nu när jag vaknade denna morgon mår jag så dåligt att jag inte kunde resa mig från sängen.
Så mamma tar mig till doktorn. Värdens konstigast doktor som bröt på rysska och typ inte kunde svenska, han snackade om jätte konstiga grejer för sig själv. Hahah Random kille asså.
Sen tog vi blod prov och jag SVIMMADE! I tio min! Helt borta! Så jäkla äckligt. Men jag har börjat vänja mig vid att svimma har gjort det 7 gånger i hela mitt liv nu. 5 gånger när jag tagit blodprov. En gång när jag var jättevimmel kantig och en annan gång typ utan anledning!
Så läskigt!
Aja nu så har jag och mamma varit och handlat massa frukt och juice som jag ska trycka i mig! :D

Kommentarer
Postat av: ANNIS (A N N N A I Z)

Hej , jag nyss startat igång en bloppis på bloggen.

Hittar du nånting som passar dig? :)

2010-11-21 @ 19:39:21
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0