Ritning avklarad...

Nu har jag ritat nån timme. "FLITIGT"
Det blev 4 teckningar som blev ok.
Så här ser dom ut. + En liten kommentar om teckningarna:
Den här teckningen tycker jag är väldigt söt, det är en tjej som sitter på sin pojkväns rygg, han bär bad shorts och en vanlig tröja ute i den varma sommar solen, hon jeans och ett linne, cigarett i handen och skor på fötterna.
Får mig att längta efter sommarn lite.

Tjej, ligger i sängen och gråter. Anledning kan man ju avgöra själv. Kanske är hon ledsen för att någon dött, någon svikit henne. När jag rita den tänkte jag att det var Bella Swan i bok 2 några veckor efter Edward lämnat henne.
Alla Vet väll vad Twilight är hoppas jag ;D



Till alla bästisar där ute :D


Denna är den bästa tycker jag. Inte för att den är finast eller något sådant. Utan för att den är så klockren och rolig. Först skulle jag bara rita två lite förälskade....Gulligt....
ja men sen så tyckte jag killen såg lite för snygg ut och fick lite ... oj ... naket bröst med inte lite muskler på.
Så då kom jag på den här tanken.
De är två fotomodeller som ska fotas för Abercrombie & Fitch, killen är underkontroll men tjejen blir förälskad, galen, DREGLAR NÄSTAN. Hon frågar: Who are you? Han svara: An Abercrombie Model ofc, my dear.
Alltså kill modellerna på A&F "Jum jum jum".
Haha så jag gjorde också en liten obs skylt som är skit kul. OBS:  The Abercrombie models are burning hot!
"TRUE TRUE"


Kommentarer
Postat av: elena

Gud vad duktig du är! :)

2010-11-24 @ 20:58:29
URL: http://elenapeyron.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka roliga!:D

2010-11-24 @ 21:05:15
Postat av: Anonym

gud va fina, vill oxå kunna rita sådär fint! ;)

2010-11-24 @ 21:07:28
Postat av: paloma<33

Gud vad fina bilder! :) <3

2010-11-24 @ 21:07:40
URL: http://palomiis.blogg.se/
Postat av: linn

jätte fina hedda!

Speciellt händerna eftersom jag vet att du tänkte på mig!:D



haha, skämta bara <3

Men den va min favourit av dessa supe finisar

2010-11-24 @ 21:19:38
URL: http://truefulltrust.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte fina hedda!

Speciellt händerna eftersom jag vet att du tänkte på mig!:D



haha, skämta bara <3

Men den va min favourit av dessa supe finisar

2010-11-24 @ 21:21:55
Postat av: Lisa-Mari

Åhhhh vilka fina!! Särskilt den sista! PUUUSSS<33

2010-11-24 @ 21:27:29
URL: http://lisaamari.blogg.se/
Postat av: Mika

Asså Hedda du är så otroligt duktig på att rita!

2010-11-24 @ 23:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0