Ny kategori!

Hej hej nu ska jag inviga en ny kategori, hade tänkt vänta med det till det var 1års dag här på blogg men jag kan inte hålla mig! Kategorien heter "kreativitet" Allt kreativt som jag gör här på bloggen kommer komma upp i den kategorien.
Om ni vill hitta t ex: något jag ritat... Finns det i min nya kategori "kreativitet", något jag kanske målad till på en bild i fotoshop, eller fina texter och så. Men mest kommer det vara mina teckningar ni hittar där. Så njut och Läs!
Här kommer några teckningar jag precis ritat klart på "bilden i skolan".
Ritat av min sko:


Mitt självporträtt:


Tycker själv att det blev rätt likt, kanske inte en kopia men...men.... Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Ellie<33

Du ritar bara föör underbart! <3

2010-11-22 @ 18:38:01
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0