MAMMA TJATAR!

MAMMA TJATAR OM LÄXOR! PÅ EN FUCKING LÖRDAG! NEJ NEJ NEJ! URSH URSH URSH!
Idag är vilo dag, kompis dag, njutnings dag, happy dag, INTE PLUGG DAG!
INTE SVÅRT ATT FATTA! Bra.
Mamma står nere i köket och skriker med sin tjatiga röst:
"Hedda, kan du plugga lite franska nu så du har det överstökat hela dagen."
Hedda svarar:
"NEJ VAD TROR DU JAG HATAR DEJ"
Mamma svarar:
"MEN DU MÅSTE! HEDDA DU MÅSTE GÅ IGENOM, BLA BL ABLA BLA BLA BLA BLA BLA"
Hedda:
LALALALALALALALA! SKITER JAG I!
Visst har jag bra morgon humör på min mamma!
Detta är jag när mamma tjatar på morgonen:

Kommentarer
Postat av: cicci

vet exakt hur du känner. morgonen är ingen bra tidpunkt att prata skola på

2010-11-27 @ 16:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0