Hemma kväll

Idag blir det hemma kväll. Så skönt att bara vara hemma koppla av framför tv med ett stort glas mjölk och marabou, efter varje kväll på höstlovet man varit ute.
Min faster har varit här idag på middag så vi åt laxs och massa andra grejer. Sen så har vi precis sett filmen Killers action/komedi super bra och rolig!
Tidigare idag har jag varit med Emma och Emma från tidig förmiddag- sen efter middag.
Jag och Emma Hallberg fotade som galningar dom första två timmarna vi vara ensamma. Sen kom Emma Johnsson och då gjorde vi te och kaffelatte. Sen typ flera timmar senare kom också Linn och vi gick ner i centrum och träffa Axel, Oscar, Sam och Felix tror jag han hette en snabbis. Min dag kort sammanfattat.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Latte är så stört gott. Söta bilder. <3

2010-11-06 @ 10:09:56
URL: http://baracecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0