Härlig kalla vintrig fredag!

Hejhej sötnosar. Sitter hemma hos Linn Min kära vän nu. Vi har ätit mellis, pratat, fotat, dator och lite sånna meningslösa saker.
Vad har ni gjort idag?
Något roligt hoppas jag, onödigt att slösa bort en fredag på att ha tråkigt.
Ni har nog också märkt att det blir mörkt ute nu jätte snabbt. Det är verkligen vintrigt, Lite läskigt men också så mysigt. När jag går hem från skolan när man slulta sent är det rätt läskigt att gå över den tomma vita skolgården och det ända ljus som finns kommer från en svagt lysande lycktstålpe.
Haha, men klarar mig. Bara för att det är mörkt blir det ingen skräckfilm.



PUSS mysig fredag!

Kommentarer
Postat av: LENA ♥

Härligt :) jodå med mig är det bara bra! kram ♥

2010-11-26 @ 16:30:53
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0