MUSLI!!!

Torsdag idag! IMORGON ÄR DET FREDAG! Sköönt!
Igår var jag med lisa-mari, det var verkligen jättekul!
Sen ungefär kl 6 åkte jag hem och då hade pappa köpt hem thaimat "Igen" I förrgår blev det hemma gjord vookad thaimat igår hem köpte thaibuffè! WE LOVE THAI! ;)
Aja idag har jag vart i skolan och lärt mig massa trååkiga saker.
Nu kom jag precis hem och har ätit lite mellis "Värdens godaste musli och vaniljyoghurt"
Ska bara vara själv idag, har dans kl 5-8 aah och det är typ det som händer idag.
Hoppas ni får det lite trevligare än jag!
PUSS!
Saknar sommaren 08!

Kommentarer
Postat av: julia

sv: Haha oh ja! Ja det måste vi, nu när de är sol nästan varje dag får vi ju för fan ta och ses så vi kan passa på att sola lite!!! Jag kan när som helst från och med i morgon =) Puss, älskar dig också <3

2010-05-06 @ 15:38:14
URL: http://juliahjarthner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0