A bit of This weekend

Gud så hemsk jag känner mig allihopa! Nu har ni kommenterat as mycket och så har typ inte jag uppdaterat en skit!
FÖRLÅT!
Aja gjort är gjort, uppdaterar ju nu ;)
I torsdags hade jag och ellie jätte mysigt. Sen kom vilma till mig på kvällen. GUD SÅ JAG HAR SAKNAT DEN TJEJEN ASSÅ! Jag har verkligen längtat efter att få ge min underbara vilma en stor kram!
Vi gick en promenad, snackade och åt middag ihop.
I fredags hade vi matteprov... Det gick väll sådär, Eller nee det gick bra. Efter skolan åkte jag, Linn, emma mika niki alexandra sara lovisa andrea ellie och aa tror inte jag har glömt någon och badade I havet första gången på det här året visst det var kallt men fan va kul det var.
På kvällen var typ alla vi tjejer plus några killar hemma hos emma och hade skoj.
Linn och lovisa sovde hos mig den kvällen. Vi hade så mysigt!
Sen idag var jag först inne i lite affärer med lovisa vi åt bland annat glass och lovisa köpte en bikini. Sen var jag med linn. Vi cyklade till en liten solig brygga och badade! Hela dagen var vi där, lite brun blev jag nog. :)
Nu har jag precis ätit middag. Senare ikväll ska jag vara med några kompisar och mysa ute.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: farah

sv: tack,lika fina är dom! :)

gjort idag?

2010-05-22 @ 19:54:20
URL: http://farahmoradii.blogg.se/
Postat av: Daphna Zacharias

sv: stört skönt! <3



naajs med att bada, uppdatera lite bättre bara sötnos<3

2010-05-22 @ 21:53:46
URL: http://daffsi.devote.se
Postat av: Rebecka

sv;Tack så mycket!:D

2010-05-23 @ 12:22:52
URL: http://itisbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0