Bedårande morgon

God morgon, Sovit gott??
Det har jag fast inte så djup sömn om man säger så...
Igår kväll var jag och min familj på middag hos frida, Jättetrevligt.
Linn kom också dit lagom till efterrätten så hon fick sig en liten paj bit hon med ;)
Hahah, vi kollade på så gulliga videosar från när vi var små alla vi tre "BEDÅRANDE"!
Sen åkte alla hem.
Hemma kolla jag på film tills jag somnade framför tv ungefär kl 2!
Under natten drömde jag värsta långa drömmen att jag jobba på en korv kiosk och att jag sålde glass, strömming och korv!!
Kl halv 7 vaknar jag upp pigg och glad och kan inte somna om så GOD MORGON!!
Jag är så underbart glad idag utan någon riktig anledning!! Kanske för att solen skiner så starkt!! Maybe;)
Aja idag har jag inte planerat med någon men något roligt kommer väll upp en sånhär dag =D
Ska gå och duscha nu :)
Sov gott, ni sömntutor som fortfarande sover!
Puss

Drack o'boy till frukost!!!
Älskar det!!<3

Kommentarer
Postat av: Ella=D

Söööööta bilder!

Älskar oxåå OBOY!!!!!! X)

PUSS&LOVE"

2010-05-04 @ 08:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0