Igår

Igår var jag nästan hela dagen med Celine. Först så klippte jag mig 6 cm!! DET ÄR KORT NU!
Nytt hår :
Sen cyklade vi hem till henne och på vägen dit sötte vi på en cirkus med massa djur så vi mata och hälsar på allt från kalvar till kameler.
När vi sagt hejdå till alla djur åkte vi hem till celine och bytte om till bikini, packa en korg med smått och gott och cyklade till en liten strand. Där låg vi och snacka och försökte ta ett dopp men det gick inte så bra!
Efter stranden cykla vi hem och åt fruktsallad på studsmattan. På kvällen var vi på middag oss några kompisar men jag åt bara middag där sen åkte jag hem till mig och var med linn och emma. :)
Juste igår klädde jag mig i detta:
T-shirt från Monki

Av klippta shorts från Min garderob
Det var ju kok hett ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0