THIS WEEKEND

Hejsan!
Hoppas eran helg är lika rolig som min är.I förrgår så var sov jag och julia över sjukt mysigt såg den absolut bästa filmen "Moulin Rouge", åt massa chips, nötter, godis och läsk. Sen låg vi och prata till typ kl 5 på kvällen!
Jätte roligt var det sen dagen efter alltså igår var jag, linn, alexandra och sara på grönan!!!
As rolig åkte allt från te kopparna till insane.

Linn och alexandra hade köpt guld kort och då får man rabatt på ben&jerry's så vi vräkte i det.




Sen åkte vi hem ungefär kl 7 och det var värsta kaoset vi missa bussen och tåg killen lät mig inte komma in på tåget och missa buss-stationen jag skulle av på. Men sen kom jag äntligen hem och fick lite middag i magen, vi hade gäster hemma men som tur var kom jag precis till middagen och sen blev det efterrätt. GUD SÅ GOTT DET VAR!
Efter att ha suttit typ i soffan och babblat om massa olika saker med gästerna så stack jag hem till linn där också alexandra var vi sovde över och somna framför tv:n! Hahah i soffan somnade jag lätt som en plätt men sen när vi vaknade och såg att klockan var halv 5 gick vi upp och la oss i sängen och jag kunde inte sova!!!!!!!!! HAHAH alla somnade och jag satt där helt klar vaken, medans linn och alex snarka! Hahah aja idag ska jag vara med filippa
puss! 


Kommentarer
Postat av: Andrea ;)<333

Åkte ni frittfall tilt?<3333

2010-05-14 @ 22:28:08
URL: http://alsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0