ONSDAGS MYS MED JULIA!

HEJ HOPP!
Nu är det äntligen lov!! SÅÅÅ SKÖNT!
Idag har jag varit först med Linn, Paloma, frida, jeff och remi :) Det var jättekul. Vi hade lite armbrytar tävling!
Hahah jag vann över tjejerna men våga inte mot killarna "mesig som jag är".
Sen kom Julia och så cyklade vi hem till mig. Eller jag cykla och julia satt där bak ;)
Aja sen tog vi massa snygga bilder som jag snart lägger upp och efter det åt vi middag (KÖTT)!
Nu ska vi iväg till SUPER STORE  SÅ ....
PUSS!!!
HAHHAHAAH ÄLSKAR BILDERNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: sofia

fina bilder ;) <3333333333

2010-05-22 @ 11:17:49
URL: http://fianorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0