Gääsp gäsp!

Gääsp gäsp! Jag ä jättetrött, vaknade precis.
Idag ska jag typ inte göra något särskilt på dagen, men ikväll så ska emma sova hos mig! Det ska bli jättemysigt :)
Igår så var jag efter skolan med Alexandra, vi var i centrum typ hela dagen. Sprang runt på Consum och prova provsmak var annan minut.
Efter att Alexandra hade gått åt jag middag "Grillade Hemgjorda hamburgare". Det var sjukt gått åt två bjässe hamburgare!
Sen, när jag ätit var jag med lite kompisar i centrum från typ 8-halv 11. Det var jag Celine, Ebba, två jättesnälla tjejer jag tyvärr inte kommer ihåg vad dom hette, Knut, Andreas, Filip, Erik och några till.
Vi hade jätteroligt.
När jag kom hem från centrum så såg jag mamma och hanna en film ihop.
Det var det jag gjorde igår nu ska jag gå och äta pannkakor pappa gjort.
Puss
Me right now:

Kommentarer
Postat av: Annie<3

Gud du är så himla söt i toffs!<3333

2010-05-29 @ 11:20:51
URL: http://byanni.blogg.se/
Postat av: Lisa-Mari

Sv: ÄLSkAR DIG!<3333

2010-05-29 @ 12:39:51
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0