Fredag kvällen

Fredag kvällen som var jag glömde berätta det var så himla roligt Olof var inte med så vi ringde lite tjejer. Det blev jag Linn Emma Alexandra Mika och vendela! VILKEN GALEN kväll!
Jag linn och emma cyklade iväg till super store och köpte ingredienser till choklad mousse men vi kunde inte samsas som vad det skulle vara i choklad mossen jag och emma tyckte block choklad med vispgrädde medans linn ville något helt annat!
Aja sen åkte vi tillbaka linn och alexandra mika och veldela kom också dit!
Hahahah CHOKLAD MOSSEN BLEV HELT MISSLYCKAD!
Jag och emma skratta som galningar hela kvällen!!
Bilder från Emmas blogg.

Kommentarer
Postat av: Lisa-mari

Ser gott ut!!!

Haha, nu har jag typ skrivit 100 komentarer!

PUSSAR!!<33

2010-05-18 @ 13:27:52
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0