Ännu en fredagkväll

Hej alla<3
Nu har jag precis ätit middag "Thaimat". Emma har varit här vi har druckit te med jordgubbar och äppelbitar och spelat Harry Potter tv-spel alldeles för länge.
Nu ska jag och pappa typ ta en promenad, åka och handla fredags mys eller något. Sen senare ikväll ska jag vara med Linn, Emma och Olof. Vi får se vad vi hittar på för skoj!
Aja i morgon sticker jag och pappa tidigt in till stan för att äta en brunch på ett lyxigt franskt hotell sen så ska jag också klippa mig. Hur tycker ni jag ska klippa mig. Bara topparna, lugg, pash, upp klippt eller något annat?
Aja nu sticker jag och köper godis!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Lugg!!! <33

2010-05-15 @ 18:07:59
URL: http://jojojosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0