barbie girl!!xD

Hej allihopaaa!!!
kom precis hem från andrea!
Idag har jag varit och haft matteprov!!! =O Fats det gick rätt bra tror jag, så inget att oroa sig för "Hoppas jag".
Sen efter skolan så var jag med anni frida och linn, vi var hos anni och åt mellis och var helt galna vi dansade som galningaar och skrek i hela huset!!!!
kl 7 gick jag hem och åt middag... kött peppar sås pommes frites och sallad! Mums det var gott!
Sen prata jag med emma i typ 1 år om ur otur hon har haft sen hon fyllde 13!! Det är helt otroligt hon typ halkar och slår sig hela tiden, missar bussar, sätter i halsen, ramlar ....!!! Stackarn 13 är inte hennes ålder!<333
Kl 9 mötte jag anni i centrum och vi köper lite chips och dipp och sånt popcorn!!!=D mkt god saker!
Efter godsak shoppandet så går vi hem till anni och sitter och pratar om massa olika grejer =)
hahhhahah juste nu kommer jag på en annan grej vi gjorde!!!! VI VAR SÅ SJUKT TÖNTIGA!! hahaha vi kläde ut och sminka oss och massa sånna grejer tills vi nästan såg ut som barbie dockor sen gjorde vi värsta oserigösa dansen till "I'M A BARBIE GIRL IN A BARBIE WOORLD."Hahhaahha ni vill nog se videon men det skulle vara alldeles för skämmit!!!;)
nu måste jag gå och lägga meej är jätte trött!!!!<3
hahahahhah puss och kram!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0