LÖRDAG är den bästa dan!

Idag vaknade jag och var jätte sugen på frukt!
Så jag gick upp satte på mig morgon tofflerna och gjorde en jätte god fruktsallad med Banan, apelsin, kiwi, blåbär, äpple mm .
Sen prata jag med Alexandra i telefon ett tag=D
Sen prata jag med Emma och vi bestämde att vi skulle träffas i centrum och vara tillsammans idag!<3
Så idag har jag varit med emma vi möttes i centrum och åt lunch ihop!<3
Jäklar vad varm det var idag 16 grader i solen och 12 i skuggan det är ju renarama sommarn!
Sen blev jag och emma förföljda av blöjmannen!!XD
Hahhaahah sen gick vi hem till emma och gjorde massa roliga saker.
Kl hav 6 var jag tvungen att gå hem för emma , hennes mamma och storasyster skulle på resturang!
Men jag och emma ska träffas senare ikväll oxå<3
Till Middag åt vi kött, sallad och klyftpotatis och någon sås.
Dagens outfit är detta!:
Svart t-shirt: H&m divided                                             Skinn jacka:H&m
Vitt linne: Zara                                                             Svarta strumpbyxor:Lindex
Skärp: H&m                                                                 Halsband: Fick av andrea L för några år sedan
Mössa:Indiska                                                              Väska: Lindex
Hoppas ni får en trevlig lösdag kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0