tråååååååååkigt man kan haa!!!

heeej alla glada läsare!!!
i morsse vaknade jag och andrea kl 8 på morgonen, pigga som vi är;)
sen åt vi frukost och kolla på tv, duscha, borsta tänderna och allt sånt"""
sen så skulle andrea hem för att jag skulle vara med fia!!
fia skulle på en bio som började 1 och slutade 3 så jag satt och väntade på henne i två timmar heeeeeeelt ensam!!!! sen smsar hon att den började 3!!!!!! aaaaaaah bajs apa på henne!!!
aja då såg jag en jätte sorglig film!!!!!
den är rätt svår att förstå i början men sen börjar man smått fatta!!!
den är jättebra och jag tycker verkligen ni ska see den!!!<333
snart ska jag träffa julia ett tag såå inte hela den här dagen känns bortkastad!!<3333

Kommentarer
Postat av: Andrea (bästavän)<33

Glöm inte att blogga på våran blogg också XD <33

2010-03-03 @ 20:00:46
URL: http://galetbarnb.blogg.se/
Postat av: Hedda<333

jag orkar aldrig blogga på tvåååå!!!:/<3

2010-03-04 @ 08:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0