SNART 13!

Idag har jag varit med juliaa!!<33 vi hade en underbar dag ;) först åt vi mellis på prinsess;D sen satt vi och prata om hur bara våra pengar rinner igenom våra fingrar som om dom vore gjorda av sand lr nåt =o
Sen gick vi och shoppa =D Julia köpte en t-shirt och jag några fler presenter till daffy som hon ska få imorgon =D
Hahhaha det var typ det vi gjorde!! HAHAHHA!
SNART FULLER JAG ÅR!! BARA TIO DAGAR KVAR SOM 12 ÅRING!!
Urs det är fan lite läskigt jag kanske aldrig mer kommer vara 12!!!!!!!
Om några få dagar kommer jag vara tonåring!
HJÄLP VET inte längre om jag ska vara glad lr ledsen!
Kör på glad =D
Efter som jag snart fyller år ska jag visa min önskelista för er! =D
Ingen speciell ordning;)
*pengar
*KLÄDER
*Målar saker
*En speciell väska
*Knä strumpor från American apparel "blå och vit"
*En guldig lr vit klocka
*telefon/ipod
*Reng-jacka
*rosa convers med låg sula
*Halsband/armband
*lösnaglar
*ljus grönt och ljusblått naglack
*smink'
*KAMERA
Det var typ det ;)<333
HAHAHHA JAG ÄR SÅÅ SPIDAD SNART ÄR JAG 13!!!
Hahhaha nu ska jag gå en lite promenad i regn vädret!!!
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0