NYTT HÅR!<3

Hahahha heej idag har jag varit med paloma vi bakade chokladbollar!!
Sen såg vi på tv och satt och prata.
Ikväll ska jag bara softa framför datorn och tv för vi har inga läxor till i morgon=D
En sak till jag har klippt mig!! LUGG!!!<33
Här kommer bild! =D
HAHAHHAHAH Lätt lurade!!!!!!!! Jag har inte alls klippt lugg hahhah ville bara se hur ni reagera! Det är en lady gaga peruk min storasyster har fått låna av en kompis=D Jag älskar lady gagas hår och den här peruken!=D
Hahahhaha kanske inte så likt men men
puss och kram<333

Kommentarer
Postat av: Rebecka!

duug haha trodde verkligen att du hade klippt lugg DU SKULLE JUUUH PASSA JÄTTEBRA I DET HEDDDAAAHHH!!! <33333 kramar

2010-03-29 @ 20:44:06
URL: http://beckisch.blogg.se/
Postat av: Hedda<333

Hahahahha!!!<333 tycker du jag kanske borde klippa;))<3333

2010-03-30 @ 14:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0