Hel dag med Emma!!<333

Hej alla sötnosar, idag har jag varit med emma för det mesta tyvärr kunde jag inte ha min skinnjacka idag FÖR DET BLEV HELT PLÖTSLIGT SNÖSTORM!!!
Orkar inte med all snö jag som äntligen trodde att det skulle bli våår! Men nej,nej nej här ska det snöas på!!x(
Aja idag har jag och emma tagit massa fina bilder på allt vi varit med om idag!!<33
Först åt vi lunck ihop sushi!!<3
Sen köpte vi små burkar med godisar i!! vi köpte dom bara för att vi gillade burkarna var så sööta.
Godisarna smaka baajs!!xD
Sen satte vi oss på en tunnelbana till tesentralen;)
På tecentralen var det fult upp med värsta demostrationen om att vi svenskar är dumma som anklagar turkar för mord  och mass konstiga saker!!!!
As läskigt alla var helt galna och alla var turkara och det var typ 9000 personer!!
Sen så gick vi och fråga några poliser om dom visste vad allt handlade om och dom berätta allt om någon domstol och massa andra konstiga saker!
Sen så kände jag igen en av poliserna as mkt så jag fråga om han hade jobbat på min skola för han såg verkligen ut som en fritidslärare på min skola från 1-3 sen utbildade han sig till polis ni som gick i min klass under dom åren vet nog vem han var;)
Han sa att han kände igen mig och att jag brukade klänga på honom jättemycket<33
Det var nog för att Jag och andrea var i alla fall jättekära i honom när vi var små!!
Efter ett långt samtal med poliserna blev vi hungriga och gick och köpte yoghurt glass!!!
Sen åkte vi hem igen och träffa alexandrea!!!
Hhahahah sen gick vi hem till mig och drack te och prata<33
Sen kom linn och kl 7 gick alla =(
följde med linn en bit på vägen;)
Hahahah nu ska jag gå och se 2012 med hanna och mamma!! =O aaah den verkar as läskig!!!
puss och kram:
PS: Idag har jag gått runt i dom här kläderna;)
Tröja: ingenaning
Skärp:ingenaning
Kjol:monki

Kommentarer
Postat av: Ellie<33

Va de typ Tobbe<33

2010-03-23 @ 19:11:13
URL: http://elliemcsmellie.blogg.se/
Postat av: Hedda<3<3<3

JUSTE DET HETTE HAN TYP!!>333

2010-03-24 @ 14:43:24
Postat av: vilma<333

bra du stavar T-centralen !!!! xD hahaha tesentralen !!!!!! XD hahahahahahahahahahahahahahah <3333 du är bara föör sööt !

2010-03-28 @ 19:52:24
Postat av: Hedda<333

Hhahaa, förlåt då lilla t-centralen polis!!;)

2010-03-29 @ 19:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0